Aldrig mer

Gotland2019-01-03 18:49
Jag har full förståelse för att det inte funkar alla gånger, men resultatet av att köpa mat för avhämtning på Redners i Hemse blev väl misslyckat.
När vi ringde för att beställa fick vi veta att de inte hade vare sig entrecote, nachotallrik eller pasta Carbonara.
Vi bestämde oss då för att Fläskfilé med skogssvampsås och potatisgratäng lät gott så vi beställde det.
Men...
För det första så visade det sig att potatisgratängen och skogssvampsåsen var utbytta mot potatisklyftor och bearnaise. Just dessa ingredienser var anledningen till att det blev det vi beställde när det vi tänkt från början inte fanns.
Hur kan man låta bli att informera om att dessa tillbehör inte finns vid beställningstillfället? Vi fick inte ens informationen när maten hämtades.
Dessutom tycker jag att det är magstarkt att ta lika mycket betalt för avhämtning som för servering på plats.
Särskilt som man inte får det man beställt.
Vad mig beträffar är det under all kritik!
Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om