Jag vill börja med att beklaga och be om ursäkt för det omak du råkade ut för den 9 maj när du skulle hämta paket på Posten hos Coop Forum. Det skulle ju självklart ha framgått direkt på avin från Posten att paketet skulle flyttas 8 maj på eftermiddagen som en följd av ny områdesindelning. Tråkigt!
Jag blir också besviken och vill be om ursäkt för den kommentar du fick om att det inte spelade någon roll om du handlade hos oss eller inte för att vi har fått så många nya kunder från Bingeby och där omkring. Vi är självklart väldigt rädda om våra gamla och nya kunder. Det är ju ingen annan än ni kunder som betalar våra löner. Jag hoppas att det inte var menat som det lät, utan att det var mer som en beskrivning över att vi är glada och tacksamma över att ha fått tusentals nya kunder varje vecka efter Hemköps och Bingebyhallens stängning.
Att du är Konsummedlem sedan 35 år ser vi på Konsum Gotland ändå som ett tecken på att du har varit relativt nöjd med oss. Och jag hoppas att vi kan fortsätta den här 35-åriga relationen många år till, trots de dubbla tråkigheterna den 9 maj.
Hör gärna av dig direkt till mig så ska jag ordna en kompensation till dig för det som inträffat