Vi vill gärna hjälpa dig med varför fakturor varierar

Geab svarar Annika Melin som i insändaren "Vad betalar jag för egentligen" undrar varför den långtids-avstängda elen i fritidshuset i Boge är dyrare än den året-runt-påkopplade i lägenheten i Visby. 

”Medan månadssummorna i stan är ganska jämna, går de för fritidshuset upp och ned”, skrev Annika Melin i en insändare. Thomas Zielinski, kommunikationsansvarig på Geab, vill gärna hjälpa till med funderingarna varför Annika betalade tusen kronor i augusti, medan decembersumman var 128 kronor.

”Medan månadssummorna i stan är ganska jämna, går de för fritidshuset upp och ned”, skrev Annika Melin i en insändare. Thomas Zielinski, kommunikationsansvarig på Geab, vill gärna hjälpa till med funderingarna varför Annika betalade tusen kronor i augusti, medan decembersumman var 128 kronor.

Foto: Geab

Insändare2025-05-21 09:18
Det här är en insändare. Åsikterna i texten är skribentens egna.

Hej Annika! 

Vi vill gärna hjälpa dig. För att kunna ta fram korrekta underlag behöver vi fler uppgifter från dig, såsom kund- och anläggningsnummer. Du är varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare med dina funderingar och förklarar varför dina fakturor varierar för de olika abonnemangen.

Du når vår kundservice på telefon: 0498-28 50 00 eller via e-post: info@geab.se 
Om du hellre vill komma förbi kontoret så är du varmt välkommen, vi har öppet måndag-fredag 09.00-15.00 (lunchstängt 12.00-13.00).